ad

مطالب مشابه

One Comment

  1. 1

    صدری زاده

    با سلام باستحضار می رسانم مسیر در دست احداث آزاد راه شیراز بوشهر ۲۲۱ کیلومتر می باشد که پیش بینی شده زمان سفر به ۲ ساعت برسد.
    اما راه آهن بوشهر فراشبند شیراز در مسیری ۵۰۰ کیلومتری طراحی شده است (۴۴۰کیلومتر بوشهرتامرودشت و مرودشت تا ایستگاه شیراز حدود ۶۲ کیلومتر) که هزینه و زمان احداث و جابجایی کالا و مسافررا بالا می برد ضمنا در مقایسه با مسیر ۲۲۱ کیلومتری آزادراه راه آهن ازاین مسیر طولانی توجیح فنی ندارد و هزینه سفر و حمل بار بالا میرود.
    درصورتی که راه آهن می توانست در همین مسیر آزادراه که از شهرهای بزرگ کازرون و برازجان می گذشت با هزینه کمتری احداث و هزینه سفر و حمل بار بسیار کاهش می یافت . در ضمن با کاهش مسیر وصرفه جویی هزینه احداث و اختلاف ۳۰۰ کیلومتری می شد بوشهر را به بندر امام متصل ساخت.
    درضمن درصورت کشیدن خط جداگانه از شیراز به فراشبند باز هم از نظر فنی مناسب تر تمام می شد.
    خواهشمندم در این مورد توجه نمایید تا ضمن رفاه مردم از بودجه کشور به درستی استفاده شود با تشکر.




    ۰



    ۰
    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استفاده از این مطالب فقط با ذکر منبع "خبرگزاری آبپا " مجاز است